fredag 9 januari 2015

TGIF

 
Jag säger bara det
Tack gode gud att det är fredag!
Ändå var detta en kort vecka men det märks
att vi sovit lite längre när vi har varit lediga.
I morse var det svårt att slänga benen över sängkanten, 
jag som annars brukar vara rätt morgonpigg.

Men inte ger jag upp så lätt för lite trötthet!
Ett hårt pass på gymmet i morse och musklerna är lite darriga fortfarande.
Skönt!
Och framför allt känslan av att jag varit duktig och kämpat
höjer ju humöret också.
Ikväll ska jag nog unna mig något gott som belöning.
Och ett glas vin kanske.

Jag hoppas att ni alla får en härlig helg!
Kram Helén

9 kommentarer:

  1. Du är superduktig! Heja dig!
    Klart du är värd en belöning - och ett glas vin
    Kram Laila

    SvaraRadera
  2. Nu har jag hostat i tio dagar så någon större aktivitet har min kropp inte orkat med, nästan så jag börjar tycka att dina träningspass låter som en dröm.
    Önskar dig en skön helg!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  3. Så bra att du inte ger dig. Till slut blir du piggare av träningen. Här njuts också av vin ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat med träningen! Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  5. Heja dig säger jag! Bra jobbat med träningen!

    Och en fin helg hoppas jag att du får/ Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Duktigt! Men visst är det skönt att det är fredag. Jag har känt mig helt jetlaggad hela veckan! ;)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  7. Fredagen var ändå välkommen, skönt med en mjukstart. Trevlig helg. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Gott att unna sig ett glas vin och bara koppla av :) Glad att det var mjukstart på veckan. Är det busväder hos dig?
    Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  9. Bra att du inte ger dig & så vackra Tulpaner ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera