torsdag 8 januari 2015

Då var jag igång igen

 Igår var det dags igen,
den första arbetsdagen detta år.
Det kändes jättebra att vara tillbaka.
Jag gillar mitt jobb och rutinerna med vardag.
Men det började med en sjudundrande fart och 
det tog inte många minuter innan man var inne i tempot igen. 
Men trots att det var mycket att göra på jobbet igår 
så prioriterade jag ändå ett pass core på lunchen. 
Så skönt.
På mitt skrivbord
Jag känner på mig att detta år kommer bli ett bra år
med inspirerande arbete och mycket träning.
 Det blev inga nyårslöften men jag ska fundera ut
ett ord som ska följa mig under året.
Jag tror jag har hittat rätt ord, 
men jag vill känna in det riktigt först.

Kram Helén

7 kommentarer:

  1. Åh,så ljuvlig Amaryllis ♡ ...
    Önskar dig god fortsättning på det nya året/Kram

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för din omtanke!
    Kanske är 2015 året då det vänder, ja det hoppas iaf jag:)
    Ha en fin torsdag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Här är en till som precis har kommit igång efter julens alla lediga dagar.
    Härligt känsla du har och blir ju sugen på vad det är för ord.
    Annika

    SvaraRadera
  4. Så vacker din hyacint är! Tror det har varit ett riktigt bra amaryllisår för jag har själv fått flera lökar som blommat med tre stänglar samtidigt!
    Det är nog bra att suga lite på årets ledord innan det blir officiellt, ska bli spännande att se om jag gissat åt vilket håll det är.
    Kram M.E

    SvaraRadera
  5. Hinner du med träning på lunchen? Heja du....du är verkligen i gång. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Härligt med så positiva tankar. Träna är kul. Jag och min man har börjat på gym. Riktigt roligt. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Perfekt att hinna träna på lunchen. Jag är också igång med min träning.

    Ha en fin helg. // Lissen

    SvaraRadera