tisdag 11 juni 2013

Tisdag

Idag har det varit heldagsmöte på ett av de program jag jobbar mot. Efter jobbet var jag på stan och fikade med Camilla. En så där vän som bara finns där. Ibland dröjer det halvår innan vi hörs av men sen blir det en fika och vi pratar ikapp det vi missat. Alltid så mysigt.
Gick igenom trädgårdsföreningen på väg från fikat. Så mycket vackra blommor. 
Älskar skuggorna så här när  klockan börjar närma sig 18.
Idag när jag kom till jobbet överraskade Laila med att ha gjort klart mitt andra armband i makramé.
Det blev så fint!
Jag ville ha en fyrkant och det var inte lätt att hitta. 
Men tillslut hittade jag denna.
Det blev såååå fint!
Tack Laila!

Idag hade jag sedan tidigare på mig mitt egentillverkade silverarmband och de blev faktiskt rätt snygga tillsammans.
När jag kom hem låg ett litet paket och väntade på mig.
Min mobil ska få nya kläder.
Rött med vita prickar.
Så fint!
Nu är det dags att packa in mina lånade bord i bilen. Imorgon ska de tillbaka till syrran.
Men innan dess händer det en massa skoj på jobbet.

Önskar er alla en fin kväll.
Kram Helén



3 kommentarer:

  1. Vilket fint armband!
    Och det i silver...det storgillade jag!
    Har du hållit på med silversmide? Svårt?

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Jättefint armband =) Visst är det mys med vänner som finns trots att man träffas alltför sällan....kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  3. Tack själv Helén för en alltid lika trevlig fikastund! Ses alldeles för sällan men det är ju lätt fixat. :-) Kram

    SvaraRadera