torsdag 20 juni 2013

ÄNTLIGEN! Dagen är här!

Sista arbetsdagen innan semester börjar lida mot sitt slut.
ÄNTLIGEN!
Nu väntar först en midsommarhelg i båten vid någon ö 
och sen stundar 5 långa härliga veckor semester.

I mitt postfack låg nu en liten sommarhälsning från min underbara kollega T. 
Mörk belgisk choklad. 
Mums!
Jag vill passa på att önska Er alla en underbar midsommarhelg!
Så vill jag också flagga lite för att jag kanske inte kommer vara här riktigt varje dag under semestern.
Och om jag är här så blir det nog mest inlägg från mobilen och då flaggar jag för lite sämre bilder.

Underbara sommaren - välkommen!
Kram Helén


4 kommentarer:

  1. Då kan jag berätta att om du har en kamera med sdkort, så finns det en kortläsare att köpa till Ipaden, så du kan föra över bilderna till den!
    Önskar dig en riktigt Glad Midsommar med mycket solsken!
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
  2. Ha en bra midsommar och en riktigt skön semester! Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Åååh det låter helt underbart!!! Fira midsommar på båten vid en ö, guuud så härligt!!! Och vilken snäll kollega du har!!

    Önskar dig en riktigt fin midsommar och en trevlig semester!!

    Kraaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Njut av ledigheten!

    Glad Midsommarkram!! Anna

    SvaraRadera