onsdag 5 juni 2013

9 dagar kvar

Nu stundar långhelg, i alla fall för mig. Mannen min är inte ledig på klämfredagen så då får jag roa mig själv. Tror inte jag kommer ha några problem med att tillbringa dagen i en solstol med en tidning och bara njuta. Men först ska det firas nationaldag i morgon. 
 
Sen är det bara 9 arbetsdagar kvar till semestern. Som jag längtar!!! Har det rätt lugnt nu på jobbet så jag är inte så motiverad alls just nu. Jag är en sådan som hellre har lite för mycket att göra än för lite. Har jag lite att göra tar jag mig inte för någonting istället. 
Men 9 dagar, bara 9 arbetsdagar.
 Underbart!

Men nu tar jag långhelg!
Önskar er alla en fin kväll!

Kram Helén

5 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt skön helg! Hoppas du får en riktigt solig fredag i solstolen! Här är det redan full fart med barnbarn och tårtbak!
    På fredag blir det ett årskalas för Melody, så det blir nog inte så mycket tid i solstolen för mig!
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
  2. Härligt med långhelg och kommande semester:) Själv har jag semester i två veckor nu, precis vad jag behövde:) Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt med långhelg =) Hoppas du får en underbar nationaldag. Kramen =)

    SvaraRadera
  4. Hääärligt med långhelg, samma här, underbart :))) Och din plan för fredag låter ju huuur bra som helst :))

    Ja, nu räknar vi ner till semester, thoho!!!

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Åh, låter magiskt med så lite tid kvar till semester :) Då räknar man dagarna på ett härligt vis.
    Kramen

    SvaraRadera