måndag 10 juni 2013

13 år

Idag har vi 13-årig bröllopsdag. Tänk vad tiden går... Den kallas visst för knypplingsbröllop enligt http://www.brollopsdagar.se/ , så jag får väl se om jag hittar någon knypplad spets att ge till mannen då. Nej, skämt å sido. Vi brukar faktiskt inte fira så mycket. 5 och 10 år har vi varit på resa så det får väl bli en resa vid 15 år igen.

Caspar Netscher från 1664
 Idag har jag fastedag igen. Det går rätt bra. Har inte tappat så mycket i vikt på dessa 3 veckor, men jag hade ju inte så mycket jag skulle gå ner heller. Har bara 0.8 kg kvar nu till min målvikt. Däremot hoppas jag att jag förbättrat min värden. Jag kommer bara köra fram till semestern, sen vill jag inte begränsas. Så får jag väl köra igång efter semestern igen. Ikväll kommer SVT2 visa Vetenskapens värld där det just ska handla om 5/2-dieten. Jag har hört om detta program på jobbet (detta är en repris) så det ska bli intressant och se det. Jag tror det är kl 20.

Önskar er alla en fin kväll!
Kram Helén

8 kommentarer:

  1. Grattis på er dag! Vi har precis varit på 10årig resa och firat, det var liksom bröllopsresan för vi gjorde ingen vid bröllopet.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Helén. Jag får gratulera på dagen! Och vad kul för dig att du gått ner vikt, det är alltid skönt. Ha en fortsatt bra vecka
    /mia

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott på er dag=))

    Typiskt att jag läste nu att det skulle vara på tv...
    Kanske går på play. Har läst lite om den. Det verkar intressant, inte så jobbigt som många andra!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Grattis =) Och firar 1 år till midsommar *hihi* Kram och ha en härlig dag

    SvaraRadera
  5. Ett litet försenat grattis till er bröllopsdag :)
    Ha det fortsatt gott i sommarsolen ..vännen
    Stor kram från Lollo

    SvaraRadera
  6. Ett stort grattis så här dagen efter! Hoppas ni fick en fin dag. :)

    Och grattis till viktnedgången och att du snart är i hamn. Bra jobbat! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott på bröllopsdagen!
    Vad duktig du är som snart nåt målvikten :)

    Önskar dig en skön vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Stort grattis i efterskott.. tänk vad härligt med kärleksdagar!
    Kramen

    SvaraRadera