måndag 24 mars 2014

Vart tog måndagen vägen?


Det sa bara swish och så blev klockan tjugo i sju.
Vart tog dagen vägen? 
Har fått en hel del gjort på jobbet, allt har liksom flutit på. 
Till Maxi och handla efter det och så hämta Tyson på hunddagis. 
En promenad och sen förberett kvällsmaten. 
Nu väntar jag på att mannen ska komma hem från jobbet. 
Det har inte funnits tid till reflektion över dagen förrän nu. 
Jag har för den delen inte känt mig ett dugg stressad 
utan allt har liksom bara rullat på. 
Det är bra dagar det. 

Önskar er en fin måndagskväll.
Kram Helén

8 kommentarer:

  1. Tack detsamma <3

    SvaraRadera
  2. Här har dagen också flutit på men det har varit ett flyt i 190 som gör att jag känner mig ganska mör nu ;)
    Önskar en fin måndagskväll till dig också.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Vissa dagar svischar bara förbi och den här måndagen har verkligen varit en sådan dag. Men också en varm och härlig vårdag som fick ut mig på en promenad till havet även på lunchen!
    Hoppas nu kvällen går lite långsamt så man hinner vila lite i soffhörnet!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  4. Å det lät som en härlig måndag..;)
    Vilka fina vårblommor du foat..;)
    Kram katarina

    SvaraRadera
  5. Ja du, var tar dagarna vägen, det är ju bara måndag och fredag känns det som. Tiden går fort när man har roligt ;)
    Fint foto.

    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Själv fick jag ett mindre spel igår när dagen rusade iväg. Kom på att det snart är dags för sjukskrivning och innan det måste en massa saker vara klara...
    Men det hinner jag nog=))

    Skönt med dagar som går fort utan stress!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  7. Ja, men det kan också vara underbart när dagarna är så. Att man slipper vara sjuk som jag var innan. Jag gillar när allt är som det ska. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera