onsdag 5 mars 2014

Inte en vanlig onsdagskväll

På onsdagar brukar jag och mannen normalt vara på körövning.
Det är så himla kul och brukar ge sån energi.
Men idag blev det inställt då många i kören var sjuka.
Och vet ni, det gör inte så mycket.
Jag är så himla trött idag så nu ska jag bara tända en brasa, 
sjunka ner i soffan och slöglo på TV:n.
Så ikväll blev ingen vanlig onsdagskväll.
Men kl 21 är det Greys Anatomy igen och då måste jag piggna till lite.

Önskar er alla en underbar onsdagskväll!
Kram Helén


9 kommentarer:

  1. Åh vara roligt med kör! Funderar faktiskt själv på att börja.
    Ha en riktigt mysig hemmakväll nu då när det är inställt :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Är det något jag önskar att jag kunde så är det att sjunga! Lyckliga ni som har den gåvan.
    Önskar er en riktigt skön myskväll.
    kram M.E

    SvaraRadera
  3. Skönt med en lugn kväll när man är trött.

    Och jag håller med ME, jag önskar att jag kunde sjunga.
    Just kör verkar så roligt.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med en oplanerad hemmamyskväll med tillsammanstid! :)
    Och sjunga ja.....det hade jag också velat kunna!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  5. Mysigt med en sådan kväll. Ha det fint Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Skönt med en hemmakväll ibland. Vad roligt att sjunga i kör, det hade jag gärna gjort om jag hunnit. Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Skönt när man faktiskt kan slappa när man behöver det. Inte så ofta.
    Tack för din fina kommentar <3
    Jag behöver nog all energi och styrka som går nu.
    Kram C

    SvaraRadera
  8. Spännande att sjunga i kör, jag har bara hört positiva saker om det :)
    Kanske skulle testa..

    Kram Madame Edith

    SvaraRadera
  9. Det är en sådan där tid nu när många är trötta och sjuka. Låter mysigt med soffkväll :)

    SvaraRadera