fredag 14 mars 2014

Tyst några dagar

Det varit tyst några dagar på bloggen. Främst för att jag har haft mycket för mig på kvällarna att det inte funnits tid och ork. Igår kulminerade det med migrän efter några dagar med lättare molande värk. Gick och lade mig direkt efter jobbet med en tablett i kroppen och sov några timmar. Idag har migränen släppt men jag har fortfarande lite molande värk. Jag är stenhård i axlar och nacke så förmodligen kommer värken därifrån. Det får bli att boka in en massage som kan hjälpa mig att lätta på trycket. 

Skönt att det är fredag igen. Även om helgen ska bjuda på skitvädret så ska det bli skönt att vara ledig ändå. Inget speciellt inbokat, förutom den sedvanliga badmintonen på söndag em. 

Men det är en dag kvar och jobba och det är dags att bege sig till jobbet snart.

Önskar er alla en härlig fredag och en underbar helg.
Kram Helén 

5 kommentarer:

  1. Se nu till att boka tid så du blir knådad ordentligt.

    Inte så kul att det ska bli kallt till helgen. Vi får hoppas att den inte blir långvarig.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Fy farao för migrän! Min brukar slå till precis inför en ledighet!
    Hoppas du får en riktigt skön och vilsam helg!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  3. Migrän är inte alls kul! Hoppas du får en fin helg utan huvudvärk!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  4. Fy, hoppas det släpper. Det där med migrän är jag tack och lov förskonad ifrån.

    Skönt med helg nu! Hoppas att du får en riktigt bra sån/Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Stackars dig! Hoppas det släpper snart och att du får en riktigt fin helg!
    Kram

    SvaraRadera