onsdag 26 mars 2014

Energi

Såg inne på Hannis Hem blogg att temat för dagen på  
Tatjanis bloggutmaning var energi.
Jag kommenterade Hannis blogg att jag inte visste riktigt 
vad som gav mig mest energi.
Men sen föll den ner, den där polletten som 
säger att det där vet du visst.
SOLEN!
Solen ger mig energi.
Jag känner mig alltid lite nere mulna dagar.
Solen ger mig energi oavsett om det är sommar eller vinter.
Så idag bjuder jag på lite bilder från i somras.
Då njöt vi av solen på olika öar som vår älskade lilla båt tog oss till.
Där tankade vi energi.
 
 
 Jag hoppas att ni får en underbar dag
och att solen skiner på er.
(Här snöar det... :-(  )

Kram Helén


4 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder!
    Bilden på dig i solstolen blev en favorit.
    Det där är energi, bra energi!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Solen är bäst! Tänk vad glad man blir när den tittar fram och värmer.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Hej! Tack för din gulliga kommentar hos mig!
    Jag håller med dig om solen. Idag har varit en riktigt mulen dag och tröttheten gör sig påmind direkt på något sätt. Konstigt det där!
    Man längtar verkligen till sommaren när man ser dina fina bilder.
    Kram Madelene

    SvaraRadera
  4. Jag trodde du hade åkt på solsemester igen! Visst är det solen som ger energi och i dag hade jag behövt en riktigt solig eftermiddag för att få lite nya krafter. Härliga sommarbilder du bjuder på!
    kram M.E

    SvaraRadera