lördag 15 mars 2014

Otålig!


Ibland har jag inte tålamod.
Jag vill kunna saker NU!
Jag har precis installerat Photoshop Elements 12.
Jag har aldrig jobbat med Photoshop innan.
Så det tar ett tag att lära sig.
Det finns hjälpvideor men med dålig internetuppkoppling,
framförallt när det blåser halv storm ute,
så hackar filmerna mest.
Frustration!
Jag vill kunna nu!
Men jag får väl ge mig ut på en joggingrunda och återvända
till Photoshop när jag har lite mer tålamod.

Önskar er alla en härligt lördag!
Kram Helén


6 kommentarer:

  1. Jag vill också lära mig Photoshop men det verkar så svårt! :)
    Här blåser det också storm, hoppas internetuppkopplingen funkar bättre snart!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  2. Ha, ha känner så väl igen mig i det där med tålamod, men det är kul att lära sig nya saker, ge inte upp vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Oh jaaa... Håller bara med. Jag har inte lärt mig det ännu, fast det var över ett år sedan jag installerade Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Förstår din frustration , fast när man kan det är det bara skoj och man vill lära sig mer. En fin kväll till dig Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Tålamod är inte min starka sida. Det ska helst gå fort som 17!
    Hoppas att du har bättre uppkoppling nu så du får träna=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Tålamod! Sitt o lek o prova dig fram... det är det bästa

    Jag vill ha sommar NU!!

    Kramar o lycka till! Anna

    SvaraRadera