onsdag 19 mars 2014

Kläder

Igår hade jag en dag ledigt.
Passade på att ta ut en del av alla flextimmar jag har samlat på mig.
Så skönt!
Sov till jag vaknade och sen bara skrotade och gjorde det som föll mig in.
En gemensam nämnare kanske ändå kan vara kläder.
Jag passade på att rensa i garderoberna.
2 sopsäckar till second hand.
2!!!
Man kan ju tro att min garderob är tom nu,
men icke.
Skönt att få rensa bort sån't som jag inte använder längre.
Sen passade jag på att tvätta lite.
Vika kläder och stryka.
De fanns en del.
Och högen är ändå inte slut...
Sen tog jag mig en lång dusch, peelade kroppen och gjorde en hårinpackning.
Fikade lite.
Kikade runt i bloggvärlden.
Hade det bara så där skönt som man kan.
På kvällen var det körövning med bästa Koruso.
Alltid kul!
Men nu är det en ny dag och det är dags att bege sig till jobbet.
Också kul!
Önskar alla en fin torsdag.
Kram Helén

3 kommentarer:

  1. Kön känsla när man har fått rensa o slänga! Skön dag du fick och så mycket gjort! Härligt!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Skönt med en ledig dag och bara göra vad man vill.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Såg ut som en perfekt ledig dag! :)
    Kram

    SvaraRadera