fredag 22 februari 2013

Sista arbetsdagen denna vecka

Så var fredagen äntligen här. Underbart! Jag startade dagen med ett pass på gymmet. Det kändes skönt. Jag jobbar på med min onda rygg och för att inte tala om axlarna... De har fullkomligt molvärkt ända sedan jag var hos massören i onsdags. Så nu försöker jag stärka skuldrorna och sitter med en varm vetekudde på axlarna på kvällarna och lägger på liniment när det är dags att krypa ner i sängen. Jag hoppas värken avtar snart.

Igår avslutade vi en lång arbetsdag med filmkväll. Vi försöker få till en filmkväll på torsdagarna. Det är mysigt att ha en kväll när vi bara kryper upp i soffan och tittar på en fil. Igår blev det A history of violence. Den var så där, lite seg. Men det var ok, skönt att bara sitta och ta det lugnt.





Ikväll blir det lite fredagsmys. Får se om jag kan komma på något gott att äta. Vi vill inte ha middag utan mer som en kvällsmat, typ räkmacka, enchiladas, hemma gjord pizza eller något sån't. Men nu börjar fantasin tryta. Är det någon som har något bra förslag på vad man kan äta.

Idag har jag ju tränat så nu ska jag unna mig en scones till fikat. Det är jag värd!


1 kommentar:

  1. Det här ska vi käka ikväll: Kalassnabb texmexkyckling :)
    http://enmatskedgrejer.blogspot.se/2012/02/kyckling-snabbare-farden-till-pizzerian.html

    Den där filmen är inte så dum..
    Ha en fin fredagskväll!
    Cecilia

    SvaraRadera