lördag 16 februari 2013

Promenad i töväder

Lite mulet och trist såg det ut, men vi gav oss ändå ut på en lång promenad. Vi har en runda som är ca 9 km och den kändes som en bra runda denna dag. Tempen ligger runt nollan och det är helt vindstilla. Det var riktigt skönt. Tempen som pendlat mellan plus 2 och 0 de senaste dagarna har gjort snön seg och glidande. Jag trycker det är så läckert när det hänger från taken.








Dagens promenad var bra för stegen också. Dryga 12000 var promenaden på, så nu kan jag bara ligga i soffan och slöa resten av dagen om jag vill. Nu har vi mumsat i oss några våfflor och druckit lite kaffe. Detta är lördagsmys! Jag hoppas ni alla får en fin dag.

3 kommentarer:

  1. Hej !

    Tack för din hälsning :)
    Skönt med en promenad ...jag får tänka min krypande på golvet som träning också ;)
    Vi försöker jobba på men vi åtrthämtar också :)

    Visst hade man önskat lite solsken men kanske kommer det imorrn.

    Ha en fi fortsättning på helgen ! kram

    SvaraRadera
  2. Det var en riktig mysdag med både motion och våffla:) Wow det var ingen liten runda ni gick, bra jobbat!!! Jag ska ut idag, funderar på lite skidåkning men jag vet inte om det funkar med vädret...

    Önskar dig en fin söndag!

    Kraaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt med lång promenad när man väl har kommit ut! Må så gott kram från Maria

    SvaraRadera