onsdag 27 februari 2013

Onsdag

Alltså, jag känner mig så glad och uppåt just nu. Kanske beror det på att solen och värmen är på väg, dagarna blir längre och ljuset har återvänt. Jag mår i alla fall ganska bra och det känns underbart!

Idag är det dagen mitt i veckan och förmiddagen kommer att innefatta fortbildning i form av "Kulturkrockar, disiplinnämnden och plagiat", något som vi möte ganska ofta. Det ska bli intressant. Eftermiddagen är obokad, men med tanke på att det var en mötes-dag (en dag full med möten) så finns det en hel del att ta tag i ändå.

Dagens outfit:
En top i aubergine från Ellos (finns tyvärr inte längre), ljusa jeans från Ellos, mitt älskade halsband jag köpte på Vildmarkshotellet i Kolmården från Kreativ insikt och mina nya örhängen från H&M.

Länk till Ellos jeans
 



Det där budskapet, ja vad mer kan man göra?!!

Önskar er alla en fin dag. Nu börjar min!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar