måndag 18 februari 2013

En gammal vän

Idag har jag träffat en vän ifrån förr. Vi var rätt tighta under högstadietiden men sen har våra liv tagit lite olika riktning. Under åren har vi träffats lite då och då, men det går många år mellan träffarna. Och ändå bor vi i samma stad. Men idag träffades vi för en fika. Jättekul! Jag är så imponerad av hennes resa. Hon har under många år varit överviktig men nu har hon sagt STOPP och tagit tag i saken. 36 kg lättare och en glad och positiv tjej har tittat fram. Jag är så glad för hennes skull. Trots att hon kämpar med andra saker inom familjen har hon en styrka att orka. Jag säger bara: Heja heja! Jag hoppas att det inte dröjer år till nästa gång.

1 kommentar:

  1. Härligt med såna möten, vissa vänner behöver man inte träffa ofta för att ändå känna en närhet. Om ni båda vill så tror jag inte det dröjer år tills nästa gång ♥
    Kramen

    SvaraRadera