söndag 13 juli 2014

God morgon söndag

Klockan är 5.30 och sitter här och äter frukost. Det hörinte vanligheterna till en söndagsmorgon i juli. Men idag är ingen vanlig söndag. Jag ska nämligen åka med min syster och hennes familj till Ullared. Ja, ni läste rätt. Vi trotsar allt som vi lärt oss om Ullared. För att slippa att det är så mycket folk ska man åka en tisdag innan lön, inte en dag mitt i semestern när det dessutom ska bli dåligt väder och hela södra Sverige är potentiella Ullareds-besökare. Men men, vi trotsar vårt bättre vetande och ska åka ändå. Vi får väl se om det blir några fynd.

Kram Helén


6 kommentarer:

  1. Haha oooj va tidigt...men med tanke på vädret har ni ju i alla fall valt rätt dag att åka dit..;)
    Hoppas du fyndar en massa nu då..
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Jag är alltid där mitt i sommaren, mitt i semester och har klarat mig varje gång från köer!
    Hoppas du hittar massa kul!!
    Kram💜

    SvaraRadera
  3. Gjorde du några fynd!

    Ljuvlig vecka ni fick på sjön... paradiset!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas ni fick en riktigt trevlig tur till Ullared och slapp att köa alltför mycket. Blev det några fina fynd?

    Sköt om dig!

    Kram Charlie

    SvaraRadera
  5. Ullared är fint. Gillar all shopping där. Hoppas du gjorde fina fynd. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Hoppas att ni fick en trevlig dag med många fynd :)
    Kram Maria

    SvaraRadera