torsdag 24 juli 2014

En dagens

Jag har nog aldrig bjudit på detta förut, en dagens outfit
Men någon gång ska ju vara den första.
 
Toppen köpte jag på Lindex igår, du hittar den här. 
Så himla skön! Just nu är jag inne på toppar som är lite stora och "flaxiga".
Denna är i ett enda stort stycke, men hål för halsen och sen två enkla sömmar som delar av så det blir som typ ärmar. Nu i sommarvärmen är det så skönt med detta flaxiga.
Till toppen har jag ett par röda capribyxor köpta på Ellos, här.
Skorna är köpta på ICA Maxi.
Jag älskar mina röda träskor. Så mjuka och sköna.
På armen har jag ett tennarmband på vitt läder som Helen, som har bloggen Helens Universum, har gjort till mig. Så himla fint!
Och på fingret har jag ett fynd jag gjorde på Campadre för ett tag sedan, en ring från Pilgrim. Jag har den nästan jämt. Tyvärr har den utgått ur sortimentet, men andra ringar från Pilgrim hittar du här.

Ja, det var min första dagens outfit.
Kanske kommer det fler, kanske inte.

I eftermiddag ska jag flexa ut lite tidigare. Syrran och jag ska börja planera vår Skåne-trip. Tack alla för input via mail, facebook och här på bloggen. Alla tipsa ska tas tillvara på.

Hoppas ni får en fin dag!
Kram Helén

6 kommentarer:

  1. Fräsch och fin outfit. Gillar både läckra blusen, snygga träskor och fina armbandet.

    Kul att planera semestertripp.

    Kram Lissen

    SvaraRadera
  2. Fräsch och skönt!
    Härligt med en tripp med syrran.
    När det gäller Skåne så vet jag ingenting...skulle vilja åka runt lite där för jag har fått för mig att det är vackert.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Härligt med en dagens! Snygg outfit på en snygg tjej! Vida kläder med lite flax i är skönt när solen gassar på för fullt!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  4. Hallå hallå..
    men duu så snyggt!
    å du passar ju som modell så det tycker jag absolut du ska fortsätta med..;)
    Sådär varmt på kontoret som du har det har jag med..
    men på måndag då jag sa börja jobba igen ska det tydligen regna..;)
    annars kör jag med öppen dörr och fläkt.
    kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Huur snyggt som helst, wow!! Vad kul att du delar med dig, vill gärna se fler av dina dagens. Vad fin du är!

    Kraaaaam aka

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt, de där fladdriga är så sköna men passar inte min kroppsform alls.. är för kort och ser ännu kortare och bredare ut tyvärr.. riktigt fina träskor som man blir glad av.
    Kram från Liv

    SvaraRadera