söndag 28 april 2013

Flower by KENZO

När vi var på kryssning till Helsingfors för några veckor sedan väcktes underbara minnen till liv. 

I taxfree-butiken på båten hade de som vanligt massor med parfymer och det var en enda miss-match av alla dofter. Men en flaska fångade min blick - Flower by KENZO. Minnen väcktes till liv. Det var den doften jag köpte när jag och mannen var på bröllopsresa för 13 år sedan. Den doftar fortfarande underbart och kanske just för att jag förknippar den så starkt med den resan. 


Klickade runt lite på webben och hittade den till ett fantastiskt pris på www.bloomify.se. Överväger starkt att klicka hem en flaska. Om inte annat så för att återuppleva gamla minnen.


1 kommentar:

  1. Den parfymen har jag också och har även haft andra sorter Kenzo genom åren. De luktar alla jättegott:) Kram Maria

    SvaraRadera