onsdag 2 oktober 2013

Bokstavsblogga mot cancer

Jag hade missat att Sara (Bara Sara) och Malin (Fröken Foto) har skapat en fotoutmaning i oktober som jag ska försöka hänga på. Det handlar om att varje dag blogga om en bokstav. För varje kommentar vi får ska vi skänka 1 krona till Rosa Bandet. Klart jag vill vara med att bidra! Så för varje kommentar jag får till mina inlägg i Fotoutmaningen A-Ö kommer jag att skänka 1 krona. Så kommentera gärna dessa inlägg! Och sprid till era vänner så det bli många kommentarer! Jag hoppas att det kan bli en rejäl slant när oktober i slut.

Då det är den 2:a oktober idag så är det bokstaven B som gäller.
B som i...
... båten. Vår underbara rekreation som just nu står på land, under presenning och inväntar våren igen.

Kram Helén

8 kommentarer:

  1. Härlig tävling!! <3 Jennie

    SvaraRadera
  2. Å jag kommenterar för jag tror på goda saker <3
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Å jag kommenterar för jag tror på goda saker <3
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Det behövs verkligen. Idag är det många som behöver hjälp. En fin tanke. Förstår om du längtar efter din båt. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Klart jag låter dig bidra med en krona ytterligare! Den utmaningen har jag också missat! Jag får nog ta och titta in där i morgon för nu är det sängen nästa!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  6. *ler* såklart det blir en båt! :) Tror jag varit runt hos alla nu och det är bara bok som varit två gånger, annars har alla gjort olikt och väldigt personligt. Helt fantastiskt! Kul att du är med :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  7. När hundarna njuter blir man själv så glad :) Tack snälla! Ha en superhärlig torsdag <3 Jennie

    SvaraRadera
  8. Den utmaningen har jag missat, här kommer i krona ytterligare då! Härlig båt att längta efter!
    Kram Helen

    SvaraRadera