söndag 19 maj 2013

SOS box - kan man leva utan???

Jag bara älskar mitt LR.

Idag när jag skulle steka lite falukorv till dagens middag så stänkte det upp fräsande smör som jag skulle steka i på min ena underarm. Det gjorde så fruktansvärt ont!
Men som tur är har jag min SOS box från LR. 

Fram med Emergency Spray som lindrar omedelbart och sedan på med Concentrate som tar bort brännskadorna direkt. Nu har jag inte ont alls! Och det syns ingenting på huden. Jag fattar inte hur jag klarade mig innan.

Det jag talar om är förstås Aloe Vera Box från LR. Jag kallar den för min SOS box just därför att den är oslagbar när olyckan är framme.


Idag fick jag användning för Emergency Spray och Concentrate.


Aloe Vera Emergency Spray är naturens bästa skydd för din hud. Förutom Aloe Vera innehåller den 12 utvalda örtextrakt som skyddar och vårdar. Den lägger en skyddande film på överansträngd hud och lugnar och kyler. Perfekt när man fått stänk av fräsande smör på sig. Eller om man bränt sig på brännässlor eller blivit bistungen eller när helst man skadat sig på huden som gör att man inte direkt vill smörja med något.

När denna torkat lite så klappade jag in Concentrate.


Aloe Vera Concentrate är det närmaste du kommer ren Aloe Vera bladgel i sin mest ursprungliga form och konsistens. Den ger maximal fuktighet och ger en sund, smidig och fräsch hud och är behagligt kylande. Perfekt när man bränt sig. Oavsett om det är av stekfett eller solen. Den lindrar också myggbett, getingstick och läker ut finnar på en dag (eller två). Jag lägger den alltid på småsår, skrubbsår och skavsår och vips så är de läkta. Concentratet är det bästa som finns. Till allt!!!

Med i boxen finns också Aloe Vera Cream Propolis.


Aloe Vera Cream Propolis är en mild kräm. Den förenar popolis från bikupan med fuktighetsgivande Aloe Vera till en rikhaltig kräm. Den är speciellt anpassad till torr hud och hud som behöver extra vård. Jag använder den till mina torra händer och fötter på vintern och där är den helt oslagbar. Ja, överallt där det behövs lite extra vård.

Oj, det här blev lite av ett reklaminslag.
Men jag vill gärna dela med mig av det som jag tycker är så superbra!
Jag älskar Aloe Vera och LR. 
Bara älskar.
Helt enkelt!


För att öka på reklaminslaget måste jag ju bara nämna att i maj kostar denna Aloe Vera box BARA 329 kr (iställer för 469 kr). Ja, du såg rätt! 329 kr!

Beställ din box genom mig senast den 29 maj.
Skicka ett mail till vilrummet@gmail.com med ditt namn och adress så kommer mer detaljer.


Vill du läsa mer om LR och företaget kan du göra det här: www.lrworld.com 



Jag hoppas du får en fin söndagskväll.

Kram Helén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar