tisdag 28 maj 2013

Möten möten möten

Idag är en sån där dag, en tisdag som är fylld av möten. Idag räckte det inte med möten på jobbet mellan 8.30-15.00 (3 olika), utan det är även möte ikväll. Eller egentligen två men jag kan ju inte klona mig. Det är styrelsemöte på både båtklubben och i kören och idag prioriterar jag körens möte. Satt kvar på jobbet en stund och arbetade undan lite och nu laddar jag med lite energi. 
Igen bra mat, jag vet, men det fyller magen och jag dricker i alla fall juice :). 

Hela den här veckan är intensiv och det finns inte en enda ledig kväll. Men det är ju så det brukar vara i slutet av maj. Bara att bita ihop. Har ni också mycket i maj?

Kram Helen

2 kommentarer:

  1. Visst är maj intensiv. Känner också att jag kastas mellan saker. Ha en bra kväll. Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Åh så avis jag blir. Grym konsert han verkar ha bjudit på.
    Magiskt!
    Åh, är det något jag kan bli riktigt sugen på så är det faktiskt McDonalds. Vill jag göra mealet nyttigare brukar jag bara byta ut pommesen mot morötter och Stickan till vatten. Sen kör jag ofta på en större hamburgare med mer kött, så har man egentligen en helt okej middag.

    Tack för gratulationen. Ha en skön onsdag. Kram Malin

    SvaraRadera