måndag 26 november 2012

Rum för lila

Egentligen är jag en ganska röd, lite blå och svart människa. Och då menar jag främst de färger jag gillar mest. Men just nu är jag inne i en lila period. Mitt nyaste förvärv i klädväg är denna tröja från Haléns


Jag älskar nyansen på den. Matchar givetvis med ögonskugga i samma färg inköpt på H&M.


När jag träffade min man så var han väldigt lila. Det är 16 år sedan nu. Oj vad tiden går. Då var jag väldigt blå. Upptäckte rött först några år senare tack vare min dåvarande kollega Elin. Så tack Elin, för nu är jag mycket röd :-). Mannens färg har dock blivit mer blå nu och det är mest jag som har en släng av lite lila.

Dock skulle jag nog aldrig, likt Lady Gaga färga håret lila


Bjuder er istället på denna ljuvliga ros - i lila.


1 kommentar:

  1. Du passar i alla färger, vännen! Men rött är ju kärlekens färg så vad kan vara bättre! :) Kram

    SvaraRadera