fredag 30 november 2012

Rum för att bli fin i håret

Gunilla på jobbet var så himla snygg i håret idag. Hon hade lagt i lite färg. Det gjorde mig påmind om min egen utväxt och alla de gråa hår som gör sig synliga när håret är några månader sedan sista färgning. Jag tycker inte mitt jobb, eller liv heller för den delen, är så påfrestande att jag redan ska börja få gråa hår. Men det kanske är min aktningsvärda ålder så gör sig gällande :-). I alla fall så blev det denna färg.


Nu är det fredag och vi landar i soffan med tacopaj och ett glas vin. Önskar er alla en skön fredagskväll.

1 kommentar:

  1. Haha, aktningsvärda ålder?! Hehe, själv har jag turen att inte ha ett enda;)
    Iof, spelar roll? Vi är som vi är och ska va nöjda över det.
    Men, lite färg piffar upp och piggar upp.

    Är gräsänka i helgen så här blev det räkmacka och en öl.
    Gott de me.
    Ha en bra helg!
    Kram C

    SvaraRadera