måndag 26 november 2012

Att ta ett steg till

Min tanke är nu att ta detta med bloggandet ett steg längre. Kanske jättelångt en dag. Vem vet? Jag hoppas det i alla fall. Så jag flyttar mitt bloggande hit, till Vilrummet istället. Jag tackar Ljus och värme för tiden tillsammans. Men jag ska försöka få ett helhetstänk med min blogg, min mail och min hemsida Vilrummet. Denna blogg kommer vara just ett rum för vila där jag reflekterar över livet, det som händer inuti mig, runt mig och mina tankar och drömmar som får mig att må bra. Just nu behåller jag min förra bloggs slogan - och allt som gör livet värt att leva -.

Vill ni följa mig bakåt i tiden får ni gärna läsa min förra blogg Ljus och värme.

1 kommentar:

  1. Beslutade för att inte använda den gamla sloganen. Istället blir det - mitt rum i universum -

    SvaraRadera