tisdag 27 november 2012

Rum för att bli piggare

Idag är en sån där otroligt grå dag. Regnet öser ner och någon har glömt att tända den stora lampan utomhus. Försöker göra det bästa för att vakna idag. Var en sväng på gymmet i morse och körde roddmaskinen i 20 minuter. Kanske hjälpte det något. Om inte annat så vet jag ju att träning hjälper i längden för att bli piggare.




Vi köpte en wake-up-light förra veckan och jag tycker faktiskt att det är lite lättare att komma upp på morgonen och den där tunga trötthets-filten som ligger över en på morgonen glider lite lättare av. Denna årstid får man försöka att mysa till det med mycket ljus istället och ta sig ut på lunchen. Fast idag stannar jag nog inne, för gud vad det regnar.






2 kommentarer:

  1. Får se om jag kan lämna en kommentar nu då?
    Jättefin ny blogg Hele´n=)
    Kram C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Rätt lik den andra. Men jag ville bygga vidare på min tanke med Vilrummet, mitt företag som kanske kan utvidgas.

      Radera