fredag 21 februari 2014

Äntligen fredag!

Oj vad denna vecka känts lång.
Kanske beror det på att jag inte är hundra procent frisk än.
Hostar och är lite täppt i näsan.
Fast jag känner mig inte sjuk. Och det är ju huvudsaken.

Var nere i Trädgårdsföreningen idag på lunchen och införskaffade lite blommor.
Tulpaner! Så härligt.
Dom har självplock så de är verkligen färska.
Sen kunde jag inte motstå dessa söta Primula.
Har inte sett dem i denna färg förut.
Så läcker!
Och så hittade jag en söt liten munk.
Han fick också följa med hem.

Nu är det äntligen fredag och en härlig helg väntar.
Mannen är på galej med gamla arbetskamrater ikväll.
Så jag är herre över fjärrkontrollen och jag och Tyson ska mysa massor!

Önskar er alla en härlig fredagskväll och trevlig helg!
Kram Helén

3 kommentarer:

  1. Vilken söt munk du fick med dig hem! Efter att ha plockat och städat en hel dag i ett hus som är alldeles för stort, så tänker jag att det ska bli köpstopp här.
    Nu ska jag i alla fall ta kväll och krypa upp i soffan en tag. Tur att jag har eget TV rum här för mannen han lämnar inte ifrån sig fjärrkontrollen när det är OS.
    Önskar dig en riktigt skön myskväll med Tyson.
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Så härliga primolor. Härligt med hundmys. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Härligt med självplock... en riktigt fin tulpanbukett! Och så söta primulor - härlig färg! Den fina munken skulle absolut fått följa med mig hem också... :)
    Önskar dig en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera