tisdag 2 september 2014

Jag vann en väska

Här är den, väskan jag vann på bloggeventet.


Väskan är sponsrad från CloudNo9style och du hittar den här.

CloudNo9Style hade modevisning på eventet och jag passade på att införskaffa denna härliga tröja. Så snygg och skön. Gillar skarpt att den är lite kortare fram.
Du hittar tröjan här.
Jag ser att de bara har XL kvar, jag har S.
Men om ni bär annan storlek har de superfina kläder.

Så det blev lite små godingar som fick följa med hem från eventet också.

Kram Helén

8 kommentarer:

  1. Du är så snygg i den där tröjan!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Supersnygg tröja!! Den missade jag helt bland klädställningarna..
    Och väskan, så kul att vinna :).

    Vad roligt att se dina olika vinklar på höbalarna. Det är perfekt att få såna utmaningar när man vill lära sig mer om foto, då övas bildseendet upp massor!!

    Hit kommer jag gärna tillbaka igen :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten, vilken snygging till väska. Kram anette

    SvaraRadera
  4. Grattis till den fina vinsten o tröjan är bara såå snyg på dig. Angående din fråga hos mig, tänker jag ha ett inlägg om någon dag om våra kameror, objektiv, annan utrustning o lite kring vårt fotande. Hoppas det är ok att du kan vänta tills dess. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten, så snygg. Och tröjan passar dig super.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättesnygg väska!!! Och vilken snygg tröja på supervacker tjej!😊 Stor kram fina du!!💜

    SvaraRadera
  7. Den där väskan var en av gåvorna som jag var galet avis på!

    Och tröjan sitter som en smäck på dig!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Ahh, den där väskan var ju en riktig drömvinst och tröjan passar du så himla bra i.

    Kram Victoria

    SvaraRadera