tisdag 6 maj 2014

Packar ihop

En upplevelse utöver det vanliga. Idag har jag varit och fått ansiktszonterapi. En underbart skön och avkopplande upplevelse. Jag har aldrig fått zonterapi innan och visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Men en timme på britsen där någon ömsom väldigt varsamt och ömsom med lite fastare tag stimulerar olika punkter i ansiktet får mig att känna mig alldeles lugn och till freds. En del blockeringar hittade hon i kroppen och på hemvägen började jag må illa. Jag tänker att det är väl några processer som hon har satt igång och som måste få ha sin gilla gång. Så nu packar jag ihop, kryper ner i sängen och tittar på Downton Abbey, A Journey to the Higlands och bara låter mig svepas iväg i filmens värld. 

God kväll alla kära läsare.
Kram Helén

5 kommentarer:

  1. Jag blir illamående av vanlig massage och de få gånger jag fått massage har jag fått avbrutit för att jag mått så dåligt. Zonterapi skulle jag nog inte klara av.Trist för det låter ju så himla skönt att få massage!
    Hoppas du har en riktigt skön kväll efter behandlingen!
    kram M.E

    SvaraRadera
  2. Har fått zonterapi på fötterna en gång och det var himmelskt!
    Kan tänka mig att du hade en skön stund.

    Mysigt att avsluta med bästa serien också!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Så tråkigt du mår illa. Låter ju annars väldigt bra att man kan få väck blockeringar i kroppen. Hoppas du mår bättre nu. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. God morgon :)
    Inte så skoj att må illa....Men hoppas du snart mår toppen. Kramen

    SvaraRadera
  5. Jag har fått zonterapi på fötterna och resultatet blev tvillingar :)
    Kram viktoria

    SvaraRadera