torsdag 22 maj 2014

Idag smäller det

 Det är helt galet! Nu är det snart snart dags för det där som känts ganska avlägset en tid. Det är nu jag börjar inse vad jag gett mig in på. Vädret är toppen. Eller toppen kanske det inte är med 27 grader och gassande sol när man ska springa en mil. Men det får gå som det går. Blir jag för varm får jag väl gå. Det är ju ingen som dör för det. Eller är det det man gör kanske??? Dör alltså, av värmeslag? Ja ja, den som lever få se ;-)

Nä, förlåt denna galghumor men jag måste försöka lugna mina nerver lite. Jag har laddat med bra mat idag. Havregrynsgröt till frukost, en pastasallad med kyckling från Hälsofreak till lunch. Nu blir det snart en vit smörgås, en kolhydratrik sådan. Jag har laddat med Resorb till efter loppet och kanske en Dextrosol till precis innan. Det ska nog gå bra... hoppas jag... :-)

Här är i alla fall nummerlappen ni ska lägga på minnet.
I morgon har jag bokat tid för massage som belöning. Sen blir det nog en charm till mitt Pandora-armband. Funderade på pulsklocka men den är lite dyr. Och sen vet jag ju inte om jag kommer ge upp efter det här. Jag kanske aldrig vill snöra på mig löparskorna igen. Vem vet? Men nu blir det lite uppladdning med den där mackan.

Kram Helén

5 kommentarer:

  1. Heja!! Kör så det ryker, det fixar du=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Klart att du fixar det där loppet och du kommer nog att göra många flera!
    Här har det blåst iskalla ostliga vindar idag så här dog man inte av värmeslag.
    kram M.E

    SvaraRadera
  3. Heja heja! Lycka till!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Så kul. Det kommer gå jättebra. Du är värd att fira efteråt. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Duktig du är, hoppas det gick bra kram Diana

    SvaraRadera