tisdag 15 augusti 2017

En semester utan sociala medier och en rensning


Sista dagen på min andra semesterperiod. I morgon börjar allvaret igen. Det har varit en semester utan sociala medier. En semester med fokus på att vara i nuet och ta in omgivningen. Det har varit både skönt men också lite tomt. En del som jag följer har jag verkligen saknat, andra har jag inte ägnat en tanke. Detta resulterar i att jag kommer att rensa bland de jag följer, framför allt på Instagram. Vilka är det som egentligen tillför något? Som peppar och inspirerar? Det blir lite som en nystart, en rensning av intryck. Nystart blir det även på jobbet i morgon när jag träder in i min nya roll. Det ska bli spännande!

Denna semester har vi bland annat husbilat runt Vänern. Vill ni läsa om våra äventyr med husbilen så har den en egen blogg: http://husbilentuzzen.blogspot.se. Kika där om ni vill. Sen har vi även varit ute lite med båten och idag har vi farit runt och kikat på kakel/klinker och kök. Planeringen av Björkliden går sakta framåt. Jag kommer hålla er uppdaterade när det finns något mer att berätta. Det har stått still hela sommaren. Men snart så hoppas att det drar igång igen. 

Kram Helén

3 kommentarer:

  1. Låter skönt att vara ifrånkopplad på semestern. Välkommen tillbaka!

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  2. Så skönt att bara få vara. Då laddar man batterierna riktigt bra. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Lät som du haft en toppen sommar och ibland är det viktigt att rensa i röran...på alla plan :)

    Grymma mattips idag på bloggen:)

    Ha en kanon dag!

    LOVE Maria

    SvaraRadera