måndag 29 december 2014

Fina burkar fyllda med läckerheter



 
Hittade fina burkar på Bagaren och Kocken någon vecka före jul.
Var egentligen på jakt efter ett kaffemått, vilket jag också hittade,
men sprang på dessa fina burkar och lite till
(som jag visar en annan gång) när jag ändå var där.
Och vad passar väl inte bättre med några fina burkar till vårt 
nyrenoverade kök? Fyllda med kakor och knäckebröd är de också.
 
 Sen bara älskar jag texten på locken.
Blir man inte sugen på det som är i, så säg!
 
Melt in the mouth muffins.
Mums!
Och så passar de ju så bra på våra hyllor.
  
Idag är det min födelsedag.
Hipp hipp hurra till mig!
 Jag har önskat mig fler saker till köket.
Det ska bli spännande och se om jag får något av det 
ikväll när vi ska fira.
Det är så kul att inreda det nya köket med fina saker.
För köket är ju klart (förutom de förbaskade luckorna som inte kan beställas förrän i februari).

Nu önskar jag en en fin måndag!
Kram Helén
 


3 kommentarer:

  1. Så fint ni har fått det i köket! Jättekul! De läckra burkarna passar perfekt... som godisburkar! Sen ser jag att det blev en högtalare från Marshall! Snyggt!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Så himla snygga burkar och de passar perfekt på din hylla.. superfina. God fortsättning, hoppas du får ett riktigt fint 2015.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilka ursöta burkar :) jag önskar ett nytt härligt år med massor av spännande äventyr.

    Ny post...heta inredningstrender 2015 :)

    ha en fin helg

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera